Produk Terbaru

Monday, October 21, 2013

SF BEAUTY BUAT MUKAKU CANTIK

Assalamualaikum sahabat muka blogku semua...
Hope semua chat dan ceria sentiasa...

      Hari ni nak kongsi sikit tentang produk kecantikan yang paling ku cintai iaitu SF BEAUTY..
Bukan senang aku nak tukar produk..salah percaturan rosak muka. Tapi dengan SF BEAUTY aku dah jatuh cinta, jatuh hati sebab memang sesuai dengan muka aku. Aku patut ucap terima kasih pada kawanku yang memperkenalkan produk ni..tu pun sebab aku tgk muka dia cantik.

      SF BEAUTY ni aku dah pakai setahun lebih dah...mula2 pakai tu memang pedih sebab krim malam dia mungkin menghakis kulit mukaku yang memang dah nipis...so aku stop dulu...cream mlm pakai selang 2 malam sekali je..mungkin orang lain tak sama ngan aku...bila dah seminggu pakai mula la kawan2 tegur sebab muka aku dah makin berseri...putih dan gebu...cewah...nak upload pic malu plak..takut org cakap aku perasan...hehe..

      Sekarang ni ramai kawan2 aku yang dah cuba produk ni nampak keberkesanannya..cream siang dan sabun tak de masalah...yang bestnya jeragat ku dah mula menghilang...seronoknya...jangan bimbang ya...bahan merkuri yang digempar gembur dulu tu memang x de pun...sekarang ni SF BEAUTY pun dah packing baru...lagi cantik la...aku pakai yang packing colour kuning..sebab muka x de masalah..yang muka jenis berjerawat blh guna yang colour hijau...kalau x silap aku la...So sapa yang nak muka yang cantik boleh la guna SF BEAUTY ni sebab terbukti berkesan dan bonusnya ialah kenyakinan diri kita juga bertambah...dengan izin Allah..Amin...

No comments:

Post a Comment