Produk Terbaru

Tuesday, October 1, 2013

PUTIH GEBU DENGAN QU PUTEH


Produk kecantikan tumbuh bagai cendawan seiring dengan arus pembangunan negara. Satu lagi produk kecantikan yang nak dikongsi ialah produk ajaib keluaran Vida Beauty iaitu "Qu Puteh". 

         Qu Puteh merupakan Formulasi Terkini yang menjadikan anda kelihatan Anggun, Menawan, Licin, Putih bak bidadari Dan Sudah Pastinya Anda Berkeyakinan. Dengan hanya  pengambilan 1 sudu pagi dan malam setiap hari, anda mampu memegang Juara Putih Gebu. Ha..bestkan bila jadi putih, gebu dan cantik. 
      
         Qu Puteh bukan sahaja menjaga Cantik Luar Anda tetapi juga Menjaga Cantik Dalaman ada. Kandungan Stem Cell yang tinggi mampu melindungi Organ Dalaman serta menjaga kebersihan darah dalam badan. Khasiat Stem Cell Buah-Buahan Yang Tinggi A, B3, C, D Dan E .Ianya sangat baik untuk kulit dan juga dalaman. Hanya Qu Putih diperlukan untuk penjagaan seluruh badan anda. 

Dengan kepantasan 1 aksi 10x keberkesanan mengatasi suntikan botox dan anda tidak perlu ragu-ragu kerana ia tidak sedikit pun membahayakan kesihatan anda malah menjadikan tubuh sentiasa segar remaja dan seperti dilahirkan semula...

Keistimewaan Qu Puteh:

* Alahan seafood blh amik Qu Puteh sbb Qu Puteh tak ada kolagen
* Sesuai untuk lelaki dan perempuan seawal usia 13thn
* Penghidap resdung, kencing manis, darah tinggi blh mengambil Qu Puteh.
* Sakit kaki, lutut dan tumit kaki...juga boleh ambil Qu Puteh

Ramai telah mencuba Qu Puteh dan hasilnya tidak mengecewakan . Pengambilan Qu Putih menjadikan kulit anda sihat & cantik dalam masa kurang dari 1 minggu sahaja!!
Masalah seperti Kulit kusam, berjerawat, jeragat,kulit gelap, kesan parut, kitaran haid tidak sekata dan masalah dalaman juga dapat diatasi.

<<Cubalah Qu Puteh daripada Vida Beauty. Pasti tidak mengecewakan anda>> 



















No comments:

Post a Comment