Produk Terbaru

Thursday, October 10, 2013

HEBAT DENGAN PERAWAN GOLD PLUS COLLAGEN

Assalamualaikum kengkawan...
Salam jumaat penghulu segala hari..moga kita sentiasa dirahmati olehNYA..Amin...

Sambil rehat-rehat terbaca plak kat majalah Mingguan Wanita tentang produk terbaru keluaran D'Herbs ni iaitu Perawan Gold Plus Collagen. Semalam dah cite pasal feminin wash..hehe aku ni bukannya dapat komisen pun promote barang D'Herbs ni cuma suka berkongsi tips nak bagi kengkawan sihat dan cantik. Semua wanita idamkan kesempurnaan. Tambah-tambah cantik , sihat dan hebat.

        Oklah nak bagitau pasal Perawan Gold Plus Collagen ni ya. Ia mempunyai 1001 Khasiat dimana kita dapat mengembalikan keremajaan dan memberi keceriaan dan kebahagiaan dalam rumahtangga kita. Semua orang nak sentiasa muda kan. Selain bacaan Al-Quran setiap hari untuk awek muda, kita juga boleh minum Perawan Gold Plus Collagen ni. Mereka yang minum akan dapat merasainya yang mana tempat longgar rasa ketat, yang kembang rasa rapat. Yang paling penting suami yang tersenyum!!!

KHASIAT PERAWAN GOLD PLUS COLLAGEN

1. Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
2. Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok
    & anjal.( ni yang best )
3. Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang
    sukar mendapatkan zuriat).
4. Menegang & mencerahkan kulit.
5. Melambatkan proses monopous.
6. Memberikan tenaga dalaman wanita.
7. Meningkatkan sistem imunisasi.
8. Mengurangkan senggugut.
9. Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
10. Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga.

PERAWAN GOLD PULA MENGANDUNGI :-
  • Kacip Fatimah dimana dapat mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual
  • Manjakani pula mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin
  • Pueraria Mirifica memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.
  • Acai Berry merupakan antioksidan yang tinggi.
  • Kurma mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
  • Madu dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.
  • Roselle melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik yang dilakukan oleh radikal bebas (Roselle kaya dengan anti oksidan)
  • Delima mampu mengurangkan penyakit jantung dan penumpukan lemak. Selain itu, delima mengandungi antioksidan yang luar biasa tinggi. Kerana itu, ia dimanfaatkan untuk menangkis serangan radikal bebas.
  • Kolagen pula menggalakkan kekenyalan dan keanjalan kulit supaya kulit kita sentiasa cantik..


No comments:

Post a Comment