Produk Terbaru

Wednesday, October 23, 2013

PIL MAHARANI PENYELAMAT MASALAH WANITA

Assalamualaikum semua...

            Hari ni nak cite ckit pasal PIL MAHARANI tu...Produk Hai-O..Aku ni bukan dapat komisen pun promote produk orang..tapi saja nak kongsi dengan kengkawan bab kecantikan ni...PIL MAHARANI ni bagus la...akak aku dan aku pun pernah makan...tapi beli ngan org je..

            PIL MAHARANI merupakan pil kesuburan bagi wanita, sesuai diambil untuk wanita yang inginkan cahaya mata atau wanita yang akan mendirikan rumahtangga sebagai persedian kesuburan awal. PIL MAHARANI ini juga boleh diambil untuk wanita yang sedang berpantang selepas bersalin. Pil ini juga dikenali sebagai Te Zhi Bai Feng Wan. Ianya adalah keluaran Beijing Tong Ren Tang yg merupakan tanda perniagaan yg bersejarah melebihi 300 tahun di China

FUNGSI PIL MAHARANI
 
*Melancarkan peredaran darah
*Menyelesaikan masalah wanita (keputihan, senggugut, peredaran haid)
*Melegakan masalah sakit pinggang, sakit belakang, sendi, lutut, migrain, angin dlm badan,
  lenguh2,
  kebas & urat saraf
*Menegang dan memberi keanjalan pd kulit (payudara, ovari, pinggul)
  ubat gantian utk jamu, ubat periuk semasa berpantang, menyuburkan badan selepas bersalin,
  mengecutkan rahim dgn cepat
*Untuk golongan wanita yg hampir menapous, ia menguatkan tulang & daya tahan penyakit
*Mengeratkan hubungan suami isteri

KEBERKESANAN DAN KEHEBATAN PIL MAHARANI
  • Membantu menyelesaikan masalah persekitaran - Ovari , rahim iaitu senggugut , keputihan,kegatalan , haid tidak teratur , menopose dan lain-lain.
  • Membantu menyelesaikan masalah persekitaran payu udara iaitu sebarang ketumbuhan, saluran yang tersumbat dan akan memberi keanjalan pada payu udara.
  • Mengawal selia tekanan darah,emosi dan sraf.
  • Membantu menyelesaikan masalah sengal-sengal sendi, asma,urat timbul,peranakan jatuh(prolebsis), sakit pinggang dan lain-lain.
  • Menyerlahkan kecantikan luaran iaitu seri muka , lebih bermaya, bersemagat, kulit halus , awet muda, dan dapt memberikan kebahagian kepada pasangan.
  • Amalan selepas bersalin - mengelak daripada kemurungan , membantu membetulkan kedudukan , ovari , rahim dan lain-lain.

No comments:

Post a Comment