Produk Terbaru

Saturday, November 23, 2013

AWEK MUDA DENGAN BIO-EVER NANO CREAM

Assalamualaikum...
Moga sahabat blog saya chat sentiasa...dah lama tak update blog akibat kekangan tugas yang makin bertambah...

Kali ni nak cite pasal produk kecantikan dan kesihatan yang hot sekarang ni iaitu Bio-Ever Nano Cream...produk dari Hai-O...Nak tahu kebaikan nya kena la baca sampai habis...

            Bio~Ever Nano Cream menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano seperti Pegaga (Centella Asiatica), Wild Yam (Dioscorea Villosa) dan Kacang Soya (Glycine Soja) secara terus ke dalam darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Saiz liposom yang kecil boleh menghantar dan membebaskan rumusan aktif yang diperlukan dengan tepat ke dalam badan. Pegaga menggalakkan penyembuhan luka dan merangsang sintesis kolagen. Wild Yam dan Kacang Soya pula mengandungi rumusan yang boleh mengaktifkan hormon tumbuh-tumbuhan yang mirip dengan aktiviti hormon badan.

            Bio~Ever Nano Cream kaya dengan hormon semula jadi yang bersifat tumbuh-tumbuhan. Bagi mereka yang mengalami masalah ketidakseimbangan hormon, proses penuaan akan berlaku dengan cepat. Penggunaan Bio~Ever Nano Cream dapat membantu menyelaraskan sistem endokrin badan, mencegah dan melambatkan proses penuaan. Penuaan merupakan satu proses yang berlaku bersama-sama dengan usia kita. Berikutan dengan peningkatan usia, proses penuaan berlaku dengan lebih cepat menyebabkan fungsi badan semakin lemah. Oleh itu, penggunaan Bio~Ever Nano Cream secara berterusan dapat memulihkan fungsi badan secara perlahan-lahan dan memelihara badan supaya berada dalam keadaan yang paling optimal. 

CARA PENGGUNAAN BIO-EVER NANO CREAM

Cuba pada kulit dengan kuantiti yang sedikit, perhatikan sama ada berlakunya keadaan alergi. Sekiranya tiada, anda dicadangkan untuk menghabiskan sebotol dalam masa 6 hari. Untuk mendapatkan kesan yang optimum dalam masa yang singkat. Namun sekiranya berlaku alergi, anda dinasihatkan untuk menggunakannya pada waktu pagi dan malam. Anda juga diingatkan untuk meminum air yang banyak, banyak bersenam dan mendapat rehat yang cukup.

KEBERKESANAN BIO-EVER NANO CREAM

No comments:

Post a Comment