Produk Terbaru

Sunday, September 29, 2013

RAHSIA PINGGANG YANG RAMPING PERUT YANG KEMPIS

Selain tubuh yang ramping, ramai wanita yang inginkan perut yang kempis dan rata. Olahraga bukan saja membantu mengekalkan perut kempis dan rata tetapi juga boleh dilakukan dengan pengambilan makanan sihat dan seimbang.
       Jika inginkan ukur lilit pinggang yang ramping dan perut yang kempis, cuba ambil makanan berikut:-

OREGANO
Taburkan oregano dalam menu sayuran kegemaran anda. Oregano memiliki khasiat yang amat baik untuk melancarkan pencernaan.

AGAR-AGAR
Makanan ini memberikan rasa dingin pada perut. Ia diperbuat dari rumpai laut dan membantu melancarkan pencernaan serta memenuhi keperluan serat dalam tubuh.

JUS BUAH-BUAHAN
Jus buah-buahan yang disarankan seperti lobak merah, tomato,epal,oren, betik, anggur dan buah-buahan beri. Buah ini membantu anda mengurangi perut buncit.

BROKOLI
Sayuran yang cantik dan enak ini merupakan sumber makanan penting untuk menjaga ukur lilit pinggang anda. Ianya dapat melancarkan pencernaan dan meningkatkan metabolisma.

YOGURT
Perut anda cukup banyak dengan asid, cubalah makan atau minum yogurt.Probiotik didalamnya boleh membunuh bakteria jahat didalam usus dan melancarkan pencernaan anda. Jika ada yang tidak sukakan yogurt, bolehlah menggantikannya dengan buah -buahan dan sayur-sayuran.

**so, amalan pemakanan yang sihat dapat membantu anda memiliki pinggang yang ramping serta perut yang kempis**

No comments:

Post a Comment